Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn saldo bij de dsbbank schriftelijk opgevraagdbij de dnbbank hoelang kan het duren voor ik de formulieren krijgt toegestuurd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
597
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste antwoordman,
het ging er bij mij om als ik al schriftelijk heeft aangevraagd,of ik dan als nog kan aanvragen via internet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uitgegeven: 27 november 2009 18:41

AMSTERDAM - De Nederlandsche Bank (DNB) is vrijdag begonnen met het sturen van e-mails naar ongeveer 300.000 rekeninghouders van DSB Bank. Daarin staat vermeld hoe de klanten een vergoeding kunnen aanvragen onder het depositogarantiestelsel.
DSB Bank ging vorige maand failliet. Rekeninghouders kunnen tot 100.000 euro van hun tegoeden terugkrijgen.
DNB opent een speciale website waarop de aanvraag kan worden ingediend. Daarvoor is wel een zogenoemde DigiD met sms-functie nodig.
DigiD is een persoonlijke code om in te loggen op websites van de overheid. De sms-functie dient voor een extra controle van de identiteit van de rekeninghouder.

De meeste rekeninghouders die meteen een digitale aanvraag doen, zullen nog voor de kerst een uitkering krijgen, aldus DNB. Ze kunnen tot uiterlijk 22 maart volgend jaar aankloppen bij de toezichthouder op het Nederlandse bankwezen.
© ANP
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit antwoord is het beste,omdat ik bij nadere informatie niet verder kwam,dus dat moet wel het beste antwoord zijn

Andere antwoorden (2)

Als het goed is heb je (en anders krijg je deze nog binnenkort) een brief/e-mail gekregen van de DNB waarin onderanderen staat:

"Daarnaast stuurt de DSB Bank vanaf 30 november 2009 saldo-overzichten aan de rekeninghouders."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de papieren aanvraagprocedure kan het een paar maanden langer duren als via de DigiD methode.
Je zult je geld dus niet voor kerst hebben vrees ik. Sterkte ermee!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding