Welke online banken houden geen geld vast zoals Paypal ?

Goede avond.

Paypal houdt het geld op mijn accout 21 dagen het geld vast omdat ik een beginner paypal gebruiker ben dat vind ik erg vervelend...

Zijn er meer online banken zonder dat ze je geld niet vast houden zoals Paypal ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Skrill/moneybookers

Www.skrill.com
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou er over kunnen nadenken om bijvoorbeeld een MultisafePay te gebruiken als betaalprovider. Zij bieden zeer veel verschillende betaalmogelijkheden aan, waardoor het merendeel van je verkopen waarschijnlijk via MultisafePay zouden gaan lopen. Zij storten het geld een stuk sneller dan PayPal. Ondanks dat PayPal misschien wel je geld langer vast houdt, is het concurrentietechnisch wellicht handig om deze toch aan te blijven bieden.

Wij bieden ook zowel MultisafePay als Paypal aan.

met vriendelijke groet,

Arjan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Bedankt voor je antwoord. Ik ga Google over MultisafePay want vind het erg vervelend dat paypal geld vast houdt en toen ik een andere paypal account aan maakte moest ik zelfs 80 dagen wachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat gaat bij MultisafePay echt veel sneller! Als je redelijk wat omzet, zijn de kosten bij MSP volgens mij ook veel lager.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh klinkt interessant Zonder dat Maultisafepay geld vast houdt omdat je beginner gebruiker bent net zoals Paypal ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij MSP worden bedragen in beginsel binnen 1-2- dagen uitbetaald. Wel kun je er zelf voor kiezen om een grens aan te houden. Bijvoorbeeld € 250. Je krijgt dan je omzet op het moment dat deze de € 250 overstijgt. Belangrijk verschil tussen PayPal en MSP is dat PayPal werkt met transactiekosten per transactie, waarbij MSP een vast/flexibel bedrag per maand berekend. met vriendelijke groet, Arjan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Paypal houdt na 2e betaling het geld 21 dagen vast geldt dat ook bij MSP en of skrill ? Notime