Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

msn winks/emoticons

sinds kort als ik op msn ben en met iemand chat, en een wink/emoticon verstuur met het bericht zie ik alleen de code en niet het plaatje wat bij bericht hoort. maar degene met wie ik chat zie wel het plaatje. weet iemand wat hier loos is??????

of moet ik wat veranderen in de instellingen.???????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
657

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je winks wilt weergeven, moeten jij en je contactpersoon de laatste versie van de Macromedia Flash Player op je computer hebben geïnstalleerd. Flash Player installeren: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ hier te downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ligt eraan hoe oud je msn is. als je een heel oude hebt, moet je de nieuwste downloaden, want die accepteerd deze winks en emoticons niet en ziet alleen tekst.

Maar als je de nieuwste al hebt, dan kan je kijken bij extra - opties - berichten .. en daar kan je alles aanvinken wat je wel en niet wilt accepteren.

Toegevoegd na 43 seconden:
oudere versies van msn accepteren het niet (het stond er een beetje vreemd, alsof de nieuwst het niet accepteerd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens bij de instellingen staat een knop: emoticons weergeven. Als je die aanvinkt moet hij het doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding