Is dit een microfoon voor YouTubevideo's?

Ik wil graag Game commentary's maken voor YouTube, alleen als ik opneem, is mn stem heel zacht en de achtergrond een beetje geruis.

De microfoon die ik heb:
Realtech HD. Had ik bij mn laptop.

Iemand tips? Bijv. dat ik beter een andere kan hebben voor commentary's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan bijv ook een headset kopen.
Ik doe ook gameplay op youtube, montages en commentaries. En ik heb alleen een microfoon.
Als ik het geluid opneem dan hoor je me heeeeeel zacht.
Dus ik heb nu een headset besteld.
Je kan bij shooter meer horen dus dat komt mooi uit. En de microfoon is beter.
Je kan ook nog bijv met sony vegas pro het geluid harder zetten. OF zet het geluid van de game erg zacht.

Een goede headset is siberia v2 full size headset.

Mijn youtube:
Www.youtube.com/misternomercy/