Kan sekssite virus geven?

Ik heb iets van drie weken geleden eens op zo'n site gezeten, en sinds gisteren in er Oppeens een virus, kan dat komen door die site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen condoom gebruikt op je internetsnoertje dan :)

Antwoorden (3)

Ja dat kan... Een virusscanner voorkomt dit soort problemen wellicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen ze daar dan achter komen als ze de pc weer gaan maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk... Ze kunnen je hele geschiedenis uitlezen
Kan in principe van elke site komen, je moet ook nooit dingen downloaden die je niet vertrouwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar kun je zeker virussen van krijgen. 18+ sites en sites met illegale downloads staan er om bekend dat er vaak virussen op zitten.
Nergens inloggen met een wachtwoord, en eerst eens goed scannen met je virusscanner om alles weg te halen.

En voortaan alleen 'veilige' sites bezoeken om dit te voorkomen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen ze daar dan achter komen als ze de pc weer gaan maken?
Kimath
13 jaar geleden
Als je in de geschiedenis van je browser gaat kijken, dan kun je dit waarschijnlijk zo zien ja.
Ik weet niet of je de private browsing functie gebruikt hebt. Maar aan het type virus kun je vaak ook achterhalen waar het ongeveer vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, maar dit is al ongeveer 3 weken of langer geleden, en nu is er oppeens een virus... Ook denk ik dat dit komt omdat ik sinds kort muziek download en geen virusscanner heb!
Kimath
13 jaar geleden
Dat kan natuurlijk ook. Ik weet niet wat voor programma je gebruikt voor muziek, maar Limewire heeft soms nog wel eens nepbestanden staan. Ik raad je aan om een gratis virusscanner te installleren, en alles wat je download van muziek of dergelijke te scannen voordat je het opent.