Wat is een Tracking cookie?

Als de virusscanner loopt vind ie bij mij altijd 2 cookie 's .... het is geen virus? ik heb gehoord dat cookie s niet erg zijn...? hoe krijg ik ze eruit... en wat kunnen ze doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze zorgen ervoor dat je surfgedrag in de gaten gehouden wordt, zo kunnen "bedrijven" inspelen op je behoeften.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zijn vaak onschuldig en niet schadelijk, je kan ze verwijderen in Extra->internet opties->algemeen->cookies verwijderen. als het goed is worden zo deze cookies ook verwijderd

Toegevoegd na 5 minuten:
voor FireFox:
Extra->privegegevens opruimen-> cookies aanvinken-> prive gegevens nu opruimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk eens op deze site daar staat alles over cookies en wat je kunt doen om cookies ver verwijderen en te beheren