Ik geraak niet meer op facebook.er komt altijd op,deze link is ongeldig?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten,en als ik een nieuw wachtwoord invoer komt er altijd op deze link is ongeldig

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe kan ik dit oplossen

Toegevoegd na 29 minuten:
Hoe geraak ik terug op facebook als je uw huidig wachtwoord vergeten bent

Toegevoegd na 33 minuten:
Ja ik zal graag op facebook geraken.maar ben mijn huidig wachtwoord vergeten en als ik een nieuw wachtwoord aanmaak komt er altijd op deze link die je aanmaakt is ongeldig.wat moet ik nu doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Surf naar https://www.facebook.com/ en klik op het linkje "Kun je je niet aanmelden?". Van daar uit is er een wachtwoord herstel procedure.