Is de site www.ipodvoorniks.nl betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Utrecht
12 jaar geleden
Betrouwbaar misschien wel.
Het ligt er maar aan of je bereid bent om een paar jaar lang elke dag reclamemails te krijgen, websites te moeten bezoeken en enquêtes te beantwoorden voor je je iPod bij elkaar hebt gespaard.
Want geloof me, het gaat lang duren....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan zitten we ondertussen al bij de iPad 5 :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, dan heb ik in de tussentijd zelf wel tijd om voor een iphone 4gs 32 gb te sparen ;)

Antwoorden (6)

Nee, sites die gratis (dure) dingen beloven zijn altijd nep. Waarschijnlijk moet je enorm veel dingen lezen/klikken om een punt te krijgen. Of ze zeggen dat je binnen een bepaalde tijd zoveel moet sparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik moet 1048500 sparen dus dat duurt wel even
bij verschillende dingen (gratis) inschrijven waar die sites geld voor krijgen
dus weet je zeker dat ie onbetrouwaar is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onbetrouwbaar hoeft niet per sé, het kan ook gewoon echt zijn maar dan je voor 1000 mailtjes 1 punt krijgt waardoor je enorm lang bezig bent.
Nee die site is niet betrouwbaar. Ipods voor niks, bestaan niet. Er wordt dus gewoon gelogen; je moet punten gaan sparen, en je overal aanmelden. Dan heb je na een jaar of 15 een Ipod bijelkaar gespaard, maar voor het zover is, is de site van die oplichter al weer verdwenen, en heeft hij al weer een nieuwe truc bedacht, om mensen er in te laten stinken.

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar. Maar als je het toch wilt proberen, is er denk ik geen bezwaar. Zolang je echt niets hoeft te betalen, kun je best een beetje punten gaan sparen. Maar je gratis Ipod krijg je echt nooit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan, voor niks is het niet want je zult er wel wat voor moeten doen. Heb de site even bekeken, ik geloof daadwerkelijk wel dat ze ipods weggeven en dat ze hun afspraken nakomen, maar je zult wel je mail en heel veel persoonlijke gegevens op moeten geven en vrienden nodig hebben die dit ook doen. Als gevolg hiervan krijg je ongetwijfeld bergen spam, post en telefoontjes van allerlei bedrijven die denken een interessant product voor jou te hebben.

Heb je daar allemaal geen probleem mee, dan is het wellicht de moeite waard. Ik zou er niet op rekenen dat je binnen een maandje een Ipod bij elkaar hebt gespaard echter.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees overigens sowieso wel even goed de voorwaarden door!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ik ga ook een account aanmaken. Volgens mij is het wel betrouwbaar, want ik heb alle voorwaarden ff gelezen. Je moet gewoon oppassen wat je invult bij de enquetes, want soms geef je je eigen op voor bepaalde abonnementen (eigen ervaring) en dan bellen ze je op ofzo. Maar de site zelf is gewoon veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de site betrouwbaar? Ja.
Kan je er echt een ipad krijgen? Ja, lijkt wel zo

Is het makkelijk of snel om hier een ipad bij elkaar te krijgen? Ik denk het niet. Persoonlijk denk ik dat je beter een amazon account kan maken en op www.mturk.com allerlei stomme opdrachtjes doen, welke van 1 cent tot een apar euro per ding opleveren. Een uurloon van een paar euro is daar haalbaar. Dus in de vakantie 3 uur per dag op MTURK en aan het einde van de vakantie heb je je ipad. Voorwaarde is wel dat je engels op orde is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat soort sites zijn alleen maar uit op je emailadres om zo Spam te kunnen versturen, vaak wordt er ook nog Spyware op je computer geïnstalleerd, dus niet gebruiken die zogenaamde gratis sites!