Youtube: Kun je invloed hebben op de filmpjes die rechts in de lijst worden getoond?

Ik heb een filmpje geupload (verborgen voor anderen) en heb een categorie ingesteld maar zie toch steeds dezelfde filmpjes rechts verschijnen. Een andere categorie instellen helpt niet. Ook dan verschijnen steeds dezelfde filmpjes rechts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik denk dat ze video's laten zien met de beste overeenkomsten in labels (tags). Je zou je labels kunnen aanpassen, dan krijg ja vast een ander rijtje...
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Het probleempje is opgelost!
Het filmpje wat ik had ge-upload had een nummer (nummervolgorde van foto's) en dat was de reden dat er steeds dezelfde filmpjes rechts in de lijst getoond werden. Het filmpje heb ik ge-delete en toen met een andere naam weer ge-upload. Daarmee was het opgelost. Alsnog bedankt!