Hoe mail ik video's?

Ik wil korte video's van hooguit een minuut naar vrienden sturen. Heb wel eens gehoord dat daar een programma of site voor is. Maar welke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

of gebruik dropbox.com (http://db.tt/9qaa7e6) Daar kan je de video's inzetten en als je de link dan aan je vrienden stuurt , kunnen zij de video bekijken en downloaden. Werkt heel makkelijke en is gratis.
Als je vaak video's stuurt kun je samen een map delen en dan ziet die ander altijd alle video's die in die map staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

youtube bedoel je denk ik.

Dan upload je ze daar en daarna stuur je een linkje naar al je vriendjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer WeTransfer eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zideo.nl , dan kan net als op YouTube de hele wereld e zien. Op zideo krijg je minder bezoekers maar als het alleen voor vrienden is lijkt het mij fijner. Je verdient er nog geld aan ook! Of stuur het via msn/Skype.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eemm ik weet niet wat de groote van het bestand is anders kan je het als bijlage mee zenden.
anders moet je er een ZIP. file van maake ( even comprimeeren ) dat maakt het bestand wat klijner + dan hoefd het niet openbaar te staan.
ps. Hotmail heeft een max van 10 Mb om mee te zenden.