Weet iemand een goede site/zoekterm waarop ik moet zoeken om van dat soort plaatjes te vinden waarbij er een soort versiering op de randen zit?

Zie plaatje als voorbeeld, dat soort plaatjes bedoel ik:

Toegevoegd na 18 minuten:
Het plaatje is alleen voorbeeld, de plaatjes die ik zoek hoeven niks met kerst te maken te hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om 19.35 uur: Kijk,nou komen we ergens!

Het beste antwoord

afbeelding + rand
rand
kader
border
lijst
frame
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kerstkrans.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat was de zoekterm. Die kan je het best invullen bij www.Google.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal vind je op Google Afbeeldingen alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
moet je wel de zoekterm weten, anders vind je niet het juiste :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lo
zoek eens op 'kerstrand' of 'kerstranden' op google.nl/afbeeldingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer deze eens.

http://www.google.nl/images?hl=nl&source=imghp&biw=1029&bih=484&q=kersttak&gbv=2&aq=f&aqi=g3&aql=&oq=&gs_rfai=

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelfs de jouwe staat er bij,zij het in spiegelbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste googelen op "Clipart Frames"

Ik heb een paar sites voor je gevonden met verschillende frames

http://parenting.leehansen.com/downloads/clipart/border/frames.htm
http://www.clker.com/clipart-flower-frame.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon op google