Werkt zo'n waterkraan met sensor met een batterij?

Dan bedoel ik de kraan boven een wasbak die gaat stromen als je je handen voor de sensor houd.
Zet zo'n kraan misschien deels de waterkracht om in een (klein) stroompje om de sensor te voeden? Of zit er een batterij in die om de zoveel tijd moet worden vervangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
7.9K

Het beste antwoord

Ja, een sensorkraan werkt op batterijen en wordt hierdoor dus geactiveerd. In onderstaande link gaan de 4 AAA batterijen ruim een jaar mee bij 4000 maal gebruik per jaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Laatste zin moet zijn bij 4000 maal per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Onder de wasbak zit een batterijhouder.