hoe kan ik een kamer het beste bijverwarmen?

ik heb een computerkamer die volgens de verhuurder een slaapkamer is en waarin de verwarming het vertrek niet meer hoeft op te warmen dan tot 18 graden. Voor een slaapkamer kan dit net, maar voor een kamer waarin je achter de computer werkt is dit voor mij te koud.

Ik verwarm het kamertje, 11 vierkante meter (28 kuub) nu bij met een ventilatorkacheltje dat op 1 en 2 Kilowatt kan. Mij lijkt dit niet beste manier om het met dit ding bij te verwarmen (tot 21 graden) en bovendien maakt hij nogal een lawaai en stoort het een beetje omdat hij steeds afslaat en weer aangaat ( er zit een thermostaat op).

Welk soort elektrische verwarming is het beste om het kamertje bij te verwarmen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij de bouwmarkt zijn er elektrische radiatoren te koop die met olie zijn gevuld. Elektrisch bijverwarmen is niet het goedkoopste, maar het is wel een prima oplossing, het maakt geen herrie, het stinkt niet.

Bronnen:
http://link.marktplaats.nl/389452986 zoiets

dan kun je het best een thermostaatkacheltje kopen, die werken goed voor kleinere ruimtes

Ik zou een elektrische radiator gebruiken.

Enig idee hoe warm tien waxinelichtjes het maken? Probeer het maar eens! Nog gezellig ook ;-)

Wij hebben een badkamer straalkachel aan de muur als bijverwarming. Hij is op 3 standen te regelen, supersnel warm en uit is weer uit.

Als je vroeg genoeg je computer aanzet, verwarmt die ook het kamertje - of misschien de woonkamerdeur open laten staan en die van het computerkamertje ook - kan de warmte van de woonkamer doortrekken naar de computerkamer

Ik zou de cv-radiator vervangen tegen een grotere, mits de cv brandt (werkt) als je op je slaapkamer zit. Zet er wel een thermostaatkraan op.

Een mobiele airco met verwarmings optie. (anders kom je van de zomer weer op GV met de vraag ,,hoe krijg ik het koel op mijn kamer?,, Een elektrische plintradiator op wieltjes. (van 500 watt tot 3000 watt thermostatisch instelbaar.) Raam aan de zonzijde? Zo vroeg mogelijk de gordijnen etc open doen, en laat sluiten. Warme kleding dragen en niet te lang met de computer werken. En laat u voorlichten omtrent de instelbaarheid van uw (stadsverwarming) radiator. (energieleverancier)

elektrische apparaten slurpen stroom.met genoeg kaarsen krijg je t ook warm en op tijd de gordijnen dichtdoen.kaarsen geven veel warmte af en geven veel licht en brengt gezelligheid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100