waar kan je een driehoekje kopen wat je tussen je plakband in klemt om het zo in de houder te zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (5)

Net zoals je een veertje dat de nietjes in een nietmachine op zijn plaats houdt, en naar voren duwt, niet los zal kunnen kopen, zul je zo'n driehoekje waarschijnlijk ook niet los kunnen kopen. Het is gewoon een heel klein onderdeeltje van de plakbandhouder.
Mocht je na lang zoeken toch ergens zo'n driehoekje kunnen kopen, dan zullen de kosten al snel hoger zijn, dan een nieuwe plakbandhouder.
Voor 1 of 2 Euro koop je een compleet nieuwe plakbandhouder, bij bv Action of Wibra.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er 1 gevonden, mag het zonder plakband ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast niet los te koop. Ik zou er zelf een in elkaar knutselen. Stukje piepschuim, grote spijker erdoor, kop en punt eraf knippen en bingo. Zoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke plakbandhouder is anders ontdekte ik toen ik de driehoek uit een gesneuvelde houder (wat zat daar veel zand in) wilde gebruiken voor een andere houder waar we hem ook kwijt van waren. Alleen als je zo'n dure "merkhouder" van een dure kantoorboekhandel hebt is het daar ook mogelijk na te bestellen
amigo
13 jaar geleden
bij een wat grotere kantoorboekhandel