Kunnen kakkerlakken mensen bijten?

Zijn die beten dan heel schadelijk? Ik zit in een nieuw huurhuis waar ik vorige maand kakkerlakken heb ontdekt. Ze komen binnen doordat er veel gaatjes zijn, ik kreeg eerst een modelwoning te zien. Echt lekker gelopen allemaal. De woningbouw is na mijn melding hiervan erg traag met maatregelen nemen, ben een soort stresskip geworden bij elk klein zwart dingetje of wat jeuk schrik ik me rot. Word helemaal gek!!!!! (Even de frustratie eruit)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik had een aantal dagen terug een soort muggenbult op mijn been namelijk, maar er kwam allemaal (sorry heel vies) wit spul uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Kimath
13 jaar geleden
Rode bult waar wit spul uit komt? Dat klinkt gewoon als een puistje.
Die kunnen ook wel eens op een rare plek als je arm of been zitten.

Het beste antwoord

Kakkerlakken kunnen niet steken of bijten en zijn niet giftig, ze zijn ongevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sjonge NBK, 5 seconden eerder... +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een opluchting! Thnx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb naar aanleiding van een reactie mijn vraag toch maar even verwijderd ;)