Waar komen de spinnen in huis?

Hoe komen die spinnen het huis in..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.7K

Het beste antwoord

Ontluchtingsroosters, vergeet niet dat ze zich aan een draadje kunnen laten zakken.Alle soorten ventilatie openingen, spinnen zijn klein genoeg om daar doorheen te kunnen.
Bovenlichten in sommige huizen onder de deur door.
Op in of aan je kleding of andere zaken die je het huis binnen brengt (zo kun je ook eieren van de spin vervoeren)
En ga zo maar door! Bij oude huizen ook via kieren en speten in plafond en muren. Zaak is dan ook deze goed dicht te kitten met bij voorkeur acrylaatkit (blijft elastisch en gaat vrij lang mee.
Maar spinnen hebben hun nut en zullen andere insecten opeten dus ik zou me er niet al te druk om maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er een onder mijn nacht lampje zitten heel intressant matraal voo studie doeleindenmaar hij doet goed werk

Andere antwoorden (2)

ongeveer hetzelfde principe als hoe muizen het huis in komen, de hebben maar een minuscuul klein gaatje nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spinnen komen door alle openingen je huis binnen. of het nou een deur, raam, kier, reet, ventilatierooster,of wat voor opening het ook zijn mag ze komen meestal toch in huis. Zeker als je in een landelijke omgeving woont. Ze laten zich meevoeren aan een draad en vliegen geholpen door de wind zomaar door een openstaand raam of deur
naar binnen. Je kunt ze zelf ook mee mee in huis nemen
in je kleding of je haar.Ikzelf heb ze regelmatig op bezoek
dan vang ik ze en zet ze buiten de deur het zijn tenslotte
nuttige dieren.