Wat zou je kunnen wensen bij een huurwoning als deze nog geheel verbouwd moet worden (zie uitleg)?

Het is een bovenwoning met twee verdiepingen wat vroeger alleen diende als opslag van het ondergelegen bedrijf.

Nu wordt het dus geschikt gemaakt voor de verhuur. Het enige wat er in zit is een keuken en een toilet.

Ik heb nog geen contract getekend maar de eigenaar wel gesproken en deze liet eigenlijk al blijken dat dat een formaliteit was.
Wat hij ook zei is als ik wensen had dat ik die door moest geven.

Nu heb ik geen idee wat ik kan wensen behalve het onderstaande:
* Goede douche met douchethermostaat
* Hoge kraan bij de wastafel in de badkamer (ivm mijn lengte)
* Gasaansluiting in de keuken voor een kookplaat op gas (gas is goedkoper dan elektriciteit toch?)
* Gestoffeerd opgeleverd

Toegevoegd na 1 week:
Eigenlijk zijn al jullie antwoorden goed dus het is niet echt terecht om een beste antwoord op te geven.

Bedankt iedereen, ik heb morgen een gesprek en zal mijn boekwerk met wensen eens op tafel gooien. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Ivana
13 jaar geleden
Gestoffeerd opgeleverd kan een maandelijks verschil in de huur maken. Als je zelf stoffeert krijg je kale huur. Lijkt mij beter.

Het beste antwoord

Ligt er ook al een vloer in? Anders zou ik aangeven wat je het liefste wilt. Het gaat de huurbaas toch alleen om de prijs en onderhoud. Het zal 'm niet veel uitmaken wat voor kleur het is.

Persoonlijk zou ik een ligbad willen, maar weet niet hoe groot het is.

Zeker gasaansluiting! Ik heb elektriciteit en gas kookt veel fijner.

Voldoende stopcontacten, in iedere hoek een paar. Bij mij is dat niet en moet je alles zelf met een verlengkabel ergens naartoe doen.

Hopelijk heb je wat aan deze tips. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, bad gaat niet passen want wat er in de badkamer komt is eigenlijk wel bekend. Die stopcontacten is wel een handige om mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus, raamklaza, waar blijft jouw plus?
Van mij een +

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet wat jouw toekomstige huisbaas allemaal wil horen, maar denk b.v. ook eens aan het volgende:

Centrale verwarming met een combiketel, evt. zonwering als je erg op 't zuiden zit, dakisolatie, keuken op hoogte, kabel- en telefoonaansluiting, douchewandje (anders zit je met zo'n plakgordijntje), rolluiken of dubbel glas als je aan een drukke weg zit, misschien een deurbel met intercom (anders moet je telkens helemaal naar beneden).

Toegevoegd na 58 seconden:
En dan vergeet ik nog de wasmachine-aansluiting, heel belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaste kasten, ideaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een huis zijn altijd (geaarde) stopkontakten te kort.
en een tweede toilet is erg prettig, parket op de vloer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet-,telefoon- en televisieaansluiting,fatsoenlijke trapleuning.