Hoe verzorg ik mijn vleesetende plantjes het best?

Sinds gisteren heb ik een stuk of 15 kleine vleesetende plantjes. Ze zijn nog geen 2 centimeter groot. Nu vraag ik mij af hoe ik deze het best moet verzorgen. En wat moet ik ze te eten geven wanneer er geen insecten en de buurt zijn? En hoevaak moet ik ze te eten geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

de venus vliegenval .
zorg dat de aarde vochtig is [niet kletsnat dus]verder doet
het zelf zijn werk wel doormiddel van vliegen/muggen aantrekken .
als je zelf een vlieg vangt kan je die met een pincet in de val leggen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon water geven. Die plantjes leven echt niet alleen van insecten. Als er eentje toevallig in de val zit, is dat mooi meegenomen, maar je hoeft geen vliegen te vangen ;)