Wat kost een inbouwkast ongeveer?

Als je hem over de volle breedte wil hebben, dus van muur tot muur.

Toegevoegd na 55 seconden:
En het door iemand laat doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om hier een fatsoenlijk antwoord op te geven, is er meer informatie nodig. Wat zijn de afmetingen van de muur? Ben je tevreden met IKEA-kwaliteit? Zijn de eisen alleen hangen en liggen of wil je ook lades e.d.?

Antwoorden (3)

Dat hangt van veel factoren af. Hoe groot moet de kast worden, welke materialen wil je gebruiken, moet ie luxe of eenvoudig worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
reken op 750 tot 1750 voor de kastdeuren (afhankelijk van de kwaliteit en luxe), 400 tot 600 voor het kastinterieur (afhankelijk of je basic of met snufjes neemt) en 250 euro voor een halve dag een timmerman die het in elkaar zet, aangenomen dat alles op maat wordt aangeleverd.

Maar als jij nou iets preciezer vermeld wat je wilt (wat is 'de volle breedte', 2 of 6 meter??), krijg je van mij een beter antwoord.
paulus811
13 jaar geleden
Een inbouwkast, met l;ampen, schuifdeuren, plafondhoog (245cm) en kamerbreed (4.5m) op maat gemaakt door een timmerman van volhout begint by 5.000 euro, en loopt door tot in de 10.000en euri, afhankelijk van je wensen.

Bij Ikea een setje halen en in elkaar laten zetten aanpassen ed. komt zowieso ook nog rond de 3000E uit voor een dergelijk formaat, met profi witwerker.