Wie (welk trefwoord in Google) kan de fundering van mijn huis repareren?

Even los van de oorzaak: in de muren van mijn huis zijn scheuren aan het ontstaan. Er heeft al eens eerder een mannetje naar gekeken en die vond het (nog) niet verontrustend, zolang de scheuren maar niet erger werden.

Dat laatste is nu wel het geval en ik wil er graag wat aan laten doen.

Maar welke beroepsgroep moet ik hiervoor benaderen ? Moet ik gaan zoeken naar B.v. een metselaar, een aannemer, een renovatiedeskundige of nog wat anders ?

M.a.w. welk trefwoord moet ik bij Google invullen om een geschikt persoon te vinden die dit probleem aan kan pakken ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Door te zoeken op: funderingsherstel prijs Door te zoeken op bouwkundige kun je iemand laten komen die de oorzaak van de scheuren onderzoekt. Misschien lost de verzekering het probleem voor je op: “Een scheur in uw muur komt vaak door een bouwkundig probleem. Dit is iets waar u zich tegen heeft verzekerd via een opstalverzekering. Door het melden van deze schade bij uw verzekeraar maakt u waarschijnlijk aanspraak op een vergoeding van de kosten van het herstel van uw woning.”

Toegevoegd op 27 October 2021 08:31: bron
Bronnen:
https://www.offerteadviseur.nl/categorie/b...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100