Welke subsidieregelingen bestaan er voor het beter isoleren van de eigen woning?

Ik heb twee grote kozijnen en een dakkapel laten vervangen. De oude situatie was hout met veel kieren, en daarin enkel glas. Nu heb ik goedsluitend kunststof met dubbel glas (HR++).

Van welke subsidieregelingen kan ik mogelijk gebruik maken?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Jij moet naar www.meermetminder.nl
Daar vind je een lijstje van wat er allemaal aan subsidies gegeven wordt.
Ik ben bang dat het voor subsidie op wat je al hebt laten doen, te laat is, maar wie weet wat er allemaal nog meer mogelijk is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Subsidie dubbel glas (HR++)
Subsidie dakisolatie
Subsidie groene daken
Subsidie isolatie spouwmuur
Subsidie gevelisolatie
Subsidie isolatievloer/ vloerisolatie
Subsidie warmte terug winning
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang dat je eerst subsidie had moeten aanvragen, daarna wachten op goedkeuring en pas daarna de uirvoering.
Zelf heb ik het nog nooit gedaan, omdat ik dan ook moest voldoen aan allerlei voorwaarden.
Maar misschien zijn er tegenwoordig soepelere regels.