Hoe krijg je grondlucht weg

Bij mijn vriend hangt er in de gang een vieze grondlucht. HIj heeft de grond al behandeld en een nieuwe mat gekocht. Ook de oude plank is vervangen. Na een paar dagen komt de geur weer terug. Er staat geen water in de kruipruimte

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
5.4K

Antwoorden (4)

een muffe lucht dus...
zet eerst eens een vochtvreter in de kruipruimte..die ontrekt vocht en vieze lucht
je kan daarbij ook een verfrisser zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans is groot dat er ergens rioollucht onder de vloer is gekomen, doordat het misschien iets is gaan verzakken. Als er lucht het huis binnen komt, moet er ergens een aanvoer zijn van viese lucht, als de lucht stil zou staan zou het niet het huis in komen.
In een riool is altijd tocht en heel vaak overdruk.
Met andere woorden, er moet ergens een aanvoer zijn van viese lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij is de toegang tot de kruipruimte met een dikke plank afgesloten de plank is wel ongeveer 1.5 cm kleiner gezaagt en de naden zijn dan met siliconenkit afgedicht .
En er komt er geen luchtje meer door .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ruik je schimmel ( zwam).
De grond hoeft niet persé onder water te staan maar is wel vochtig.
Misschien ergens een lekke riolering ofzo... die drupt.