Kunnen spinnen via het afvoerputje je badkamer binnenkomen.

Vandaag zat er voor de zoveelste keer een veel te grote spin in bad. (Echt heel groot, Artis zou er blij mee zijn) Ze zitten steeds in of rond het bad. Kunnen ze via afvoer naar binnen komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3K

Het beste antwoord

Lijkt me stug want om stank te voorkomen wordt het afvoerputje ergens wat lager gevuld met water waardoor de stank er niet doorkomt. Tenzij jouw spinnen schoonzwemmers zijn denk ik dat ze toch ergens anders vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat Roadrunner gelijk heeft, maar zelfs al hebben wij een hor voor het badkamerraam, dan komen ze daar blijkbaar nog tussendoor. Ik weet niet of het waar is, maar mijn theorie is dat ze dan in het bad glijden en er dan door de gladde wanden van het bad niet meer uit kunnen komen ofzo, want kleine spinnetjes die ik tijdens tanden poetsen voor naar bed gaan ergens in een hoekje zie zitten die zijn de andere morgen wel verdwenen...

Maar het lijkt inderdaad wèl net of juist de grootste joekels in je bad belanden... :-/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is jouw theorie correct. Wel eens gelezen ergens. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden. Behalve erin glijden, werd erin vallen (vanaf het plafond) ook genoemd geloof ik. En door de gladde wanden komen ze er dan niet uit inderdaad.
Alleen als het putje droog staat,maar dat doet het normaliter niet. Ze komen heus uit een andere plek van je huis vandaan.
Met doogstaan bedoel ik,dat er geen water in de stankafsluiter staat.