Waarom staan er vlinders en bloemetjes op (sommig) toiletpapier?

Of andere nutteloze tekeningetjes op bv keukenpapier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan je het gebruiken als behang :P

Het beste antwoord

voor de herkenbaarheid. als je bij iemand anders zit en je vind het prettig wc papier, dan kun je aan de hondjes(bijvoorbeeld) zien dat het page is en kun je dat zelf ook gaan kopen. dit is voor fabrikanten erg belangrijk. bij auto's is het toch ook niet raar dat er een logo op staat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat vinden mensen er leuk uitzien, dus kopen ze dat wcpapier, ipv andere. En de fabrikant wil nou eenmaal dat hun product zoveel mogelijk gekocht wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ter decoratie wit is ook maar zo wit. Tenslotte staat toch overal decoratie op tegenwoordig. Kopjes , pannen, handdoeken noem maar op. Dat staat gezelliger als waneer alle kopjes wit zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dan kan je onder het poepen naar je rol gaan zitten kijken!!!!!
heb je wat te doen!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het er gezellig uitziet en de boel een beetje opfleurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zetten ze er eigenlijk alleen maar op om mensen te trekken. Want wees eens eerlijk, wat zou je eerder kopen: een lelijk grijs-uitziende grauwe kleur toiletpapier, of een leuke witte met bloemetjes enz. Ja, iedereen zou natuurlijk voor die tweede gaan. Vandaar dat de mensen het wat leuker willen maken.

Toegevoegd na 30 seconden:
En misschien zijn die bloemetjes enzo. er ook wel voor om een bepaald luchtje tegeven, of een lekker zacht gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een soort patroon voor de sier volgens mij.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat sommigen soms vergeten zich te verschonen.
als ze dat mooie papier zien grijpen ze vanzelf ernaar.
soms zie je ook afbeeldingen van geld of kusjes ha ha.
ja het is voor degene die de was doet lastig om de remsporen eruit te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie het maar als reclame