Wanneer begint onderweg naar morgen weer?Of is het nu helemaal afgelopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Het laatste bericht:

"Afscheid
Vanavond wordt de cliff van ONM uitgezonden... Dit is het afscheid van BNN en ONM. Wat hierna met ONM gaat gebeuren, blijft nog steeds onduidelijk, maar één ding is zeker: ONM verdwijnt van BNN ... We blijven hopen dat er ergens anders een mogelijkheid komt. Zodra we hier meer over weten, lees je dit natuurlijk meteen op ONM.tv!

Bedankt
Iedereen voor en achter de schermen heeft er keihard aan gewerkt om van ONM een supervette soap te maken. We zijn dan ook heel trots op het resultaat. We willen jouw als ONM-kijker heel erg bedanken voor je enthousiasme en steun en we wensen je heel veel plezier met het kijken van de speciale aflevering van vanavond.

14/05/2010 om 09:55 uur"

Duidelijk genoeg dacht ik zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op afgelopen 14 mei beleefde ONM zijn aller aller laatste aflevering.
Nu is het defenitief gestopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 14 mei 2010 is de laatste ONM uitzending op BNN geweest. BNN stopt er mee. Wat er nu met de soap gaat gebeuren is onduidelijk. Misschien dat er ooit een doorstart bij een andere omroep gaat komen, maar daar is nu nog niks over bekend.
AlphaLimaSierra