Kan kunstgras in de wasmachine?

het is een stukje van 15 x 40 cm. en doet dienst als balkonmatje. Wil het goed wassen, dacht zelf om het in de wasmachine in een kussensloop te doen. Of heft iemand een andere suggestie ernaast?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Antwoorden (1)

Het zou wel kunnen, maar niet te heet.
En het ligt aan de mat. Bij sommigen valt het "gras" makkelijk uit de mat waar het in vast zit. En dat is zonder kussensloop eromheen niet zo goed voor je wasmachine.

Houd ook rekening met het gewicht van de mat. Je stopt ook geen bal van bijv. 2 kilo in je wasmachine