Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goede site of een instantie voor huurwoningen?

Ik ken er al heel veel. Het budget ligt niet hoog.
Woonnetrijnmond ken ik al en villex ook.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
757
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien makkelijk als je zegt in welke stad of regio
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Rotterdam en omstreken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op Funda.nl worden niet alleen koopwoningen aangeboden, maar ook huurwoningen.

Kijk op http://www.funda.nl/huur/.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
Daar heb je niets aan met een laag budget. Zelfs voor hele goedkope woningen vraagt een verhuurmakelaar een aantoonbaar inkomen van een paar duizend euro per maand. Alle huurwoningen op funda worden verhuurd via een makelaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat het budget laag ligt, zegt niks (althans niet alles) over het inkomen. Als je veel schoenen wil kopen met je hoge maandsalaris en weinig huur kwijt wil zijn bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee tuurlijk niet. Ik zou al mijn geld willen uitgeven aan huur maar ik verdien nou eenmaal niet zoveel en ook omdat de norm is dat je 4 x de huurprijs in je maandsalaris moet verdienen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En Funda ken ik ook al en het is inderdaad te duur.
Antoni
6 jaar geleden
Het is niet algemeen bekend dat op Funda.nl behalve advertenties van koopwoningen ook advertenties van huurwoningen zijn te vinden.
Particuliere verhuur via marktplaats. Je kunt zoeken op regio, huurprijs en/of op trefwoorden.
(Lees meer...)
Inekez1
6 jaar geleden
Pararuis een site met veel huurwoningaanbod.

Maar met een laag budget ben je toch vaak aangewezen op sociale huurwoningen. Zie hiervoor ook woonstad rottterdam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding