Waar kan ik (koeien)ogen kopen?

Voor een kunstproject ben ik opzoek naar ogen. Het liefst van een koe. Waar zou ik die kunnen kopen? Hoe duur zou zoiets zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
3.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is organisch materiaal, dus zonder preparatie cq conservering zal het na enkele dagen wegrotten. Neem kunstogen, zoals ze die gebruiken bij opgezette dieren. Dus bezoek een preparateur (meestal aan natuurmusea etc verbonden, zoals ook in mijn woonplaats)
Antoni
8 jaar geleden
@compris, misschien is juist het wegrotten (een deel van) het kunstproject? Het zou zo maar kunnen... In alle andere gevallen is jouw advies natuurlijk heel goed!
Castle
8 jaar geleden
Je kan eens naar een slachthuis gaan waar ze koeien slachten. Je kan vragen of je er een setje van mag hebben,
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Slager / slachthuis - werkt altijd, niet alleen voor kunstprojecten, maar ook goed bij Sinterklaas surprises. ;-)

Antwoorden (1)

misschien kan je een kijkje nemen bij een goede slager?