Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de verhuurder verplicht om mijn gaskraan te verplaatsen?

Hallo, Ik heb niet zo heel lang geleden contact opgenomen met mijn verhuurder genaamd Stadgenoot. Ik heb ze gevraagd om de gaskraan te kunnen verplaatsten want hij staat nu recht tegenover een kookpit en dat is best wel gevaarlijk. De verhuurder heeft mij verteld dat zij dit niet doen en dat ik het maar zelf moet regelen met een erkend bedrijf. Mijn vraag aan jullie is of de verhuurder in deze situatie niet verplicht is om de gaskraan te verplaatsen?

Mvg,

Rakkab

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Nee.
De verhuurder draagt er zorg voor dat er een veilige gasaansluiting is. Dat jij als huurder deze onveilig maakt door er een kookpit tegenover te zetten, is niet de verantwoordelijkheid van de verhuurder. Als jij je kookpit verplaatst is het probleem ook opgelost.
(Lees meer...)
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vind ik wel een heel erg makkelijk antwoord zonder dat je zelf de situatie geïnspecteerd hebt. De vraagsteller is ook niet duidelijk, dat geef ik toe, maar vraag dan eerst om meer informatie zoals: waarom staat die kookpit daar, is dat de enige plaats, is het een nieuwbouwhuis, hebben de vorige bewoners dit zo gedaan etc etc etc
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing