Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je erachter komen of een bedrijf in Duitsland betrouwbaar is om door hun een nieuw huis te laten bouwen.

Of zijn er mensen die net over de grens wonen ervaring hebben met JederHaus en zelf een nieuw huis door hun hebben laten bouwen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
581

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Rij eens rond in de buurt daar en kijk of ze daar evt aan het bouwen zijn.
Probeer in contact te komen met de mensen die het laten bouwen,en hoe hun bij dit bouwbedrijf terecht zijn gekomen.
vaak zijn deze mensen ook niet over een nacht ijs gegaan,en hebben hun informatie ook weer bij andere mensen vandaan die al ervaring hebben met dit bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog niet aangedacht om het zo te doen. Als je nog meer weet laat het me dan horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen gek idee om mensen persoonlijk te naderen.

Andere antwoorden (3)

Je kunt het ook gewoon door een Nederlands bedrijf laten doen geloof ik (EU = openmarkt), maar moet je natuurlijk wel bij de grens in de buurt wonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uh dat klopt maar in Nederland vragen ze hoofdprijzen kan je er in Duitsland bijna 2 voor zetten. En eenmaal willen wonen in Duitsland dan ook alles op zijn Duits gaan doen.
Check de Duitse KvK zou ik zeggen en kijk op internet of er mensen zijn die negatieve ervaringen hebben met dat bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan je me dan de link geven van mensen die positieve en of negatieve ervaring hebben met dit bedrijf.
Je kunt er niet achter komen of een bedrijf betrouwbaar is. Pas als het bedrijf bereid is om evenveel (financieel) risico te nemen als jij, heb je te maken met een bedrijf dat waarschijnlijk betrouwbaar is. Dat kan je doen door de betaling op een goede wijze te regelen, zorg dat er pas betaald wordt nadat de dienst is verleend. Of, als dat niet lukt, zorg dat je telkens kleine porties betaalt, en dat er telkens pas nieuw gefactureerd kan worden als er een duidelijke prestatie is geleverd die voldoende dekt wat je de vorige keer hebt betaald.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HET IS BETALEN BIJ SLEUTELOVERDRACHT, DUS VOLLEDIG ACHTERAF. MAAR HET ZIJN VAAK DIE LASTIGE KLEINE LETTERTJES.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding