Ik zoek een meekleurende bril zonder sterkte die altijd getint blijft dus ook bij weinig licht, is deze bril er?

Het moet geen bril zijn waarvan het montuur van kunsstof lijkt, hij is ook voor binnen bedoeld.
Het liefst van een soort metaal maar wel elegant.

Dit ivm een oogaandoening.
De glazen mogen ook van boven donkerder zijn en meekleuren

Toegevoegd na 2 minuten:
De meekleurende brillen die ik gevonden heb worden geheel licht of doorzichtig zeg maar zoals bij een ' normale' bril bij weinig of minder licht en dat is geenszins de bedoeling.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Serengeti heeft allerlei soorten zonneglazen in het assortiment die al getint zijn en nog donkerder kleuren. Ook in verschillende monturen te krijgen.

Toegevoegd na 1 dag:
Bij serengeti heet meekleurend photochromatic.

Toegevoegd na 1 dag:
Of in engels op internet: photochromic