Wat is dit voor een klem? Hij is van staal en er staat PVE 1A in gekerfd zie foto

De klem kan taps klemmen door de twee draadbouten die er in zitten.

Wie weet wat voor gereedschap dit is? Bedankt! :)))

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop dat de geen die wist wat dit was mijn vraag nog een keer kan beantwoorden. De vraag was verwijderd door het goeie vraag team :(( Ik was juist zo blij dat iemand het wist. En die persoon die reageerde ook.

Antwoorden (2)

misschien kun je hem gebruiken om een slang af te klemmen
9 jaar geleden
Deze klem is een metaalwerkersklem die vroeger een standaard werkstuk was op de de technische school in de eerste klas voor het vak bankwerken. Vandaar de 1A, dat was de klas. En de maker zijn initialen waren PvE.
escape
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super leuk. Bedankt Escape! :)
Weet je ook of het voor iets specifieks wordt gebruikt?