Hoe kan je schimmel van je balkon weghalen? En hoe kan je voorkomen dat het er weer op komt?

Toegevoegd na 2 dagen:
Bedankt voor de reacties.. javel en chloor tsja ik heb bleekmiddel geprobeerd, maar er gebeurde niets.. HG schimmelverwijderaar ga ik gebruiken! Kan dat op mijn balkon? De schimmel zit namelijk op een soort stenen grond.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hg schimmel verwijderaar gebruiken. In sprayen en in laten werken. Daarna weg spoelen of met een doek en veel water verwijderen. Terug keer kan je voorkomen door preventief dit middel te gebruiken.

Pure gloor in een spray flesje doen. Hiermee op de schimmel spuiten en je zult zien dat het tijdens het sprayen weg gaat. Beetje deppen kan altijd maar waarschijnlijk hoef je dit niet eens te doen. Het blijft hiermee meestal ook echt weg!

70% javel en 30% water in een spray bus doen erover spuiten 10 min wachten eventueel nog wat water gebruiken dan schuren en de schimmel is weg. Toegevoegd na 53 seconden: Ik heb dat hier 1 keer gedaan zo en de schimmel is weggebleven

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100