Je kan tabak een tijd laten weken in water en dit vervolgens zeven.
Met deze vloeistof meermaals spuiten, vooral op de onderkant van de bladeren.
Rieneke1
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De sluipwesp is een natuurlijke vijand. De roofwants gebruikt de witte vliegjes voor voedsel.En de larven van gaasvliegjes vallen de wittevliegen aan en zuigen ze leeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe kom je dan aan die natuurlijke vijanden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie vraag:-) Bij een laboratorium kun je die opvragen, maar of het ook voor particulier gebruik kan, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o.a. hier:
http://www.leafman.nl/bio-best-bestelkaart-sluipwesp-tegen-witte-vlieg-gz.html