Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg je dat je niet naar onder weg glijdt als je in bad ligt?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Daar hebben de hele handige antislipmatjes voor die je op de bodem van het bad legt.
Zo kun je niet uitglijden. Ook makkelijk als je in de badkuip onder de douche staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Perfect! +1
AWM
16 jaar geleden
Volgens mij zit dat helemaal niet lekker met al die zuignapjes onder je kont.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Die zuignapjes zitten aan de onderkant..
Maar als je ze boven laat, zuig je vanzelf vast, glij je ook niet weg ;)
Een anti slipmatje zit dus echt niet lekker, dan krijg je van die ribbels in je bips...
Ik leg meestal een washandje onder mijn kont of een klein handdoekje.
Meetal ook eentje in mijn nek omdat zo'n badkussen altijd zo'n gedoe is als je klaar bent ( blijft nat... staat niet leuk en vaak komt het weer erin als hij te lang nat blijft.
de handdoekjes en washandjes gaan hierna de wasmand in en dus makkelijk in de schoonmaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Acht zelfklevende strips uit zacht aanvoelend rubber, zelfklevend en gemakkelijk reinigbaar. Lengte 43,5 cm.
of
Deze badverkorter van Gordon Ellis voorkomt wegglijden in bad. Zeer geschikt voor kleinere mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Een anti slip sticker voor op je billen bestaan ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Uiteraard anti-slip matjes, maar als je niet wil weg glijden ga dan gewoon douchen!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing