Morgen(straks ) zondag,een vrije dag.Iemand n idee wat ik kan gaan doen?

Heb eens n keer zin in échte vrye zondag,maar verder dan wat lezen,dvd kyken en internetten kom ik niet. Alle tips zeer welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Het beste antwoord

Gewoon hele dag thuis. En niet naar buiten. Of gewoon hele dag naar buiten...
Kijk of er ergens een koopzondag is of zo.. Ga ff winkelen. En dan vanafond ga je maar naar film ofzo in de bioscoop...
En als je thuis wilt blijven. Kijk tv en neem af entoe kijkje op de GV of er nog paar open vragen er staan. Nou succes verder, meer kan ik niet verzinnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Licht eraan waar je woont, werllicht met je moeder erop uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de kerk gaan. Een wandeling maken.
Morgen is het de zondag voor internationale vrouwendag.
Ik ga naar een hightea in het Huis van de Wereld, een multicultureel gebouw, en daarna eten met vriendinnen bij een vegetarisch restaurant, wat gerund word door vrijwilligers.

Je kan ook naar de bioscoop, een museum, een kast uitruimen, fijn een boek lezen.
Iemand bezoeken, een bridgedrive doen.
Kijk eens in zo n huis aan huis krantje, er zijn altijd leuke optreden van allerlei mensen en groepen voor heel weinig.

Maar meestal doe ik ook niet veel op zondag hoor. Het zou allemaal kunnen, maar lekker niks doen kan ook fijn zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet het voor niks?
Zoek in de buurt naar rommelmarkten.
http://www.xs4all.nl/~mkalk/vlomarkt.htm

Ga een eind wandelen of fietsen. Het wordt best mooi weer.

Niet gratis:
Ga eens naar een dierentuin.

Is er in jouw woonplaats een bioscoop of theater? Ga dan eens naar een middagvoorstelling.

Kijk op http://www.dagjeuit.com
of kijk op de website van je eigen gemeente, bij VVV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit antwoord is voor mij geen min waard daarom een plus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Lora.
Ik zou willen dat mensen die een min geven dat zouden toelichten.
Het hangt ervan af of het dichtbij en / of haalbaar is, maar een wandeling in de vrije natuur, bijvoorbeeld het bos vind ik altijd wel geweldig op zo'n dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een echte vrije zondag, dan ga je eerst eens even bedenken waar je niet aan toe bent gekomen, contact met ouders, familie, vrienden. Wil je niet weg neem dan de tijd om ze eens een leuke digitale kaart met een lieve tekst te versturen.
Of probeer ze te bellen.

Neem de tijd voor jezelf. Ga lekker wandelen, of kijk op google in je gemeente of omgeving wat er allemaal te doen is.
In sommige plaatsen is het koopzondag, en denk met kopen aan het voorjaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar buiten,het is koud en fris maar het wordt een dag met volop zon.
Juist deze voorjaarszon is goed voor de mens.
Volop vitamine D die je maanden niet hebt gehad.
Gewoon op een beschutte plek in de zon gaan zitten ,of wandelen.
Je kunt alweer een kleurtje krijgen van dit weer.
En je zult zien dat je weer energie krijgt,in die buitenlucht en die computer en die dvd die loopt echt niet weg.
Die staan er als je thuis komt ook nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is geweldig weer voor een wandeling. Kijk eens op onderstaande site voor een leuke georganiseerde wandeling. Het is goed voor de gezondheid en je kan er nog een leuke medaille aan over houden ook! :)

En als er geen georganiseerde wandeling is kan je natuurlijk altijd zelf de natuur in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets wat je leuk vind of waar je passie ligt. Ga bijv. vliegeren of naar de bioscoop of neem een rust dag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wandelen
Fietsen
Koken
Bakken
Dagje uit
Museum
Bowlen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is prachtig weer, ga lekker het bos in voor een wandeling en dan ergens lekker wat drinken met een mooi uitzicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga met iemand naar een sauna/spa en laat je daar heerlijk verwennen. Ik ga ook zo, super chill..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aaaah, mag ik mee?? lekker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ja hoor gezellig. Ik ga na het avond eten, zie ik je daar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stoere praat maar je durft toch niet :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed geraden.. alhoewel ik er wel weer errug veel zin in heb, maar met een wildvreemde :-s nee, dan maar niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben ook wel wild en vreemd ja, zou het ook niet doen als ik jou was..
Familie bezoeken, en de familieband versterken.
Of gezellig gaan winkelen, wanneer er koopzondag is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon lekker in je bed ontbijten daar tv kijken daarna lekker uitgebreid in bad. een stevige lunch lekker de bossen in of over het strand. nadat je uitgewaaid bent lekker ergens eten. of gezellig zelf koken en samen met mensen die je graag om je heen hebt eten wat drinken en lekker op tijd naar bed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitslapen, wandelen, winkelen, dierentuin, bioscoop, boek lezen, familie/vrienden bezoeken, schoonmaken, tuinieren, antwoorden lezen op goeievraag.nl en veel meer.