Hoe heet een extra appartement ook alweer?

Ik kom er maar niet op. Een appartement dat op zich niet je huis is, maar bijvoorbeeld handig omdat je in een andere stad werkt, of om bijvoorbeeld minnaressen in te ontvangen, haha. Iets met 'pret'? Iets Frans?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Een pied-a-terre :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jááá! Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Voor je voet op grond :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, rare benaming is het eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms hoor je ook wel eens 'crashpad', maar dat is eigenlijk wat anders.
Antoni
10 jaar geleden
Misschien heeft de vraagsteller het woord nodig voor een officiële tekst. Dan moet hij het wel met een accent grave schrijven: pied-à-terre. Verder mijn complimenten voor je antwoord! + 1 !
Een rendez-vous hotel.