Wat is de goedkoopste manier om van wonen?

Ik ben student, en bijna klaar met mijn opleiding, daarna wil ik graag het huis uit, maar niet naar een studentenkamer, ik ben dan immers ook geen student meer. Wat is de goedkoopste manier van wonen?

EDIT: Zoals terecht wordt aangedragen door de meesten, is (anti) kraak een van of de goedkoopste manier van wonen, ik ben met deze vraag meer opzoek naar andere ideeen, zoals het (al dan niet tijdelijk) wonen op een camping.

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer een deal te maken met een camping eigenaar. Misschien kan je daar voor weinig in een (gehuurde) caravan. Zeker in het laagseizoen of winter (mag op veel plaatsen echter niet) kan je terecht omdat de camping dan leeg is.

De goedkoopste manier van wonen lijkt me anti-kraak.....grote ruimten, weinig geld...

Je hebt tegenwoordig zogenoemde antikraakwoningen. Dat zijn huizen die op de nominatie staan gesloopt te worden, maar om kraken tegen te gaan, kun je ze voor een klein bedrag huren. Het nadeel is dat je regelmatig moet verhuizen en dat er een wachtlijst is. Maar ja, die heb je ook bij woningstichtingen ... Kijk voor meer info op onderstaand webadres. (Dit is dus puur info van mijn kant, hoe ik hier tegenover sta, laat ik even buiten beschouwing ...)

anti kraak

Ik weet het niet zeker, maar zo'n containerwoning is toch ook niet heel erg duur?

Zonder salaris: bij je ouders! Met salaris: appartementje kopen, rond de €100.000 is er aardig wat te vinden in Rotterdam. Met hypotheekrenteaftrek ben je zo rond de €300 aan rente kwijt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100