Draai kiep raam valt dicht is dit normaal?

Wij hebben sinds 2 dagen een dakkapel. Nu hebben wij daar 3 draai kiep ramen in. Echter 1 daarvan valt iedere keer dicht als die open gedraaid is. De aannemer zegt dat daar niks aan te doen is. Is dat ook zo? En moeten wij hiermee accoord gaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de andere twee het wel doen mag de aannemer niet zeggen dat daar niets aan te doen is maar hij zal het moeten oplossen!

Antwoorden (1)

Nee!!
Niet akkoord gaan. Ik gok erop dat dit raam in een ander kozijn zit dan de andere twee? In dat geval staat het kozijn niet te lood waardoor het als het ware naar buiten wil vallen. De aannemer probeert er onderuit te komen dat hij het kozijn opnieuw moet plaatsen.
Bij een nieuw kozijn kan dit de enige ( voor de hand liggende) verklaring van dichtvallen zijn.