Kan je thuis zelf rubberen regenlaarzen bedrukken?

Ik wil graag mijn regenlaarzen bedrukken, maar is dat ook echt mogelijk? Bij de Hema hebben ze voor textiel speciaal A4 transferpapier, maar hebben ze ergens ook zo iets voor rubberen regenlaarzen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.7K

Antwoorden (1)

ik heb ook nooit gehoord dat je rubberlaarzen kan bedrukken maar misschien kan onderstaand advies je op weg helpen, mocht je wat meer informatie nodig hebben dan hoor ik het wel.
veel succes ermee.

**pimp je rubber boots op.

heb je ergens nog oude regenlaarzen staan? haal ze tevoorschijn en maak ze schoon....

nodig:
rubber of plastic laarzen
spuitbussen met watervaste verf
sjabloon (hobbywinkel of zelf maken)
mondkapje(spuitverf inademen=slecht)

1. spuit je laarzen in een leuke basiskleur.
2. wacht tot de verf goed droog is en leg dan het sjabloon op de gewenste plek. spuit m met een andere kleur.
3. je maakt het af met een rand van de bovenkant plak de rand vast met lijm die geschikt is voor plastic en textiel.

EINDRESULTAAT:
je suffe rubberlaarzen zijn totaal onherkenbaar en jij loopt er hoogst origineel bij!! (en je houdt droge voeten als het plenst!!:))

Tips:
1. met een sjabloon kun je ook prima je saaie behang opfleuren!!
2. vraag eventueel bij het zelf maken van een sjabloon hulp .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hi Marcie, helaas kan je niet zelf regenlaarzen bedrukken. Dat wordt gedaan met een grote machine middels een zeefdruk techniek. Wel kun je dat een bedrijf laten doen maar dan zitten er kosten aan verbonden...kijk eens op www.fashionbootz.nl