Hoe droog je een tijdschrijft?

Mijn tijdschrift zat in mijn tas, en nu is het nat, het is een dure en ik moet er nog mee werken, hij is helemaal gegolft, hoe droog ik hem het best?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Precies in het midden openleggen, en een vel keukenpapier tussen alle bladzijden aan beide zijden stoppen. Over de gehele breedte ook keukenpapier, en dan iets zwaars erop leggen dat het hele tijdschrift bedekt.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de verwarming leggen totdat het helemaal droog is.. Daarna strijken desnoods elke pagina. Je moet wel een vel blanco papier bovenop de pagina zetten die je gaat strijken .. Klinkt raar, maar het werkt!