Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het geluid verkrijgen wat in kattenverjagers zit?

Het gaat om het geluid wat uit mosquito's komt en door mensen niet hoorbaar is maar wel (on)gedierte verjaagt.
Voor op mijn GSM lijkt me dat wel handig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit zou-em moeten zijn: http://graphics.nytimes.com/packages/audio/nyregion/20060610_RINGTONE.mp3

Toegevoegd na 6 minuten:
(In de bron wordt naar deze link verwezen).

Toegevoegd na 18 minuten:
Het 'mosquito' geluid is ook op Google Play verkrijgbaar: https://play.google.com/store/apps/details?id=info.dicapp.ultrasound&hl=nl
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb m net getest ....
Mijn katten waren totaal niet onder de indruk ....van de 10 kwam er 1 dichtbij m'n mobiel om te luisteren ...'..
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee, dat klopt Reinerra, je moet er ook heel hard bij schreeuwen... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het resultaat is bedroevend voor dieren maar jongeren vinden het zeer irritant.
Ik zal het binnenkort uitproberen op een terrasje, ik hou je op de hoogte.
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, ik had al gelezen dat het bij dieren vaak niet werkt en zelfs sommige jongeren er niets van merken. Dat laatste zal wel met 'discodoofheid' te maken hebben. Ben wel benieuwd hoe honden erop reageren, die hebben immers een perfect gehoor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag getest en jongeren reageren, helaas verlieten ze het terras niet. Ik heb toen maar op mijn beurt gewacht.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing