Kun je je definitieve aanslag inkomstenbelasting online vinden?

Voor een woningvereniging moet ik een definitieve aanslag inkomstenbelasting 2011 mee brengen maar ik kan alleen mijn voorlopige aanslag vinden. Is er een manier om de definitieve aanslag te vinden of zullen ze met de voorlopige ook genoegen nemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee die kun je niet online vinden, alleen de aangifte die je hebt gedaan. Misschien dat ze (met een uitgeprinte kopie) voorlopig akkoord gaan in combinatie met de voorlopige aanslag. Maar met de voorlopige aanslag alleen nemen ze zeker geen genoegen. Bel even met de belastingtelefoon op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en vrijdag 8.00 tot 17.00 uur en vraag of ze je definitieve aanslag willen opsturen. Doen ze dit niet dan moet je vragen of je een afspraak kunt maken met het belastingkantoor waaronder je woonplaats valt en anders kun je het ook schriftelijk aanvragen bij dit kantoor. Omdat dit wel even kan duren moet je de woningvereniging even opbellen en de zaak uitleggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100