Potentiele verhuurder geeft geen antwoord; wat nu?

Ik heb met een makelaar een huurhuis bezichtigd en heb kennis gemaakt met de eigenaar, die heeft doorgegeven dat hij een positieve indruk van mij had. Ik heb aan de eigenaar bevestigd dat ik de woning wil huren maar nu krijg ik steeds te horen dat er nog overleg gepleegd moet worden met de familie. Volgens de makelaar is er geen bezwaar tegen mij. Het kennismakingsgesprek was 1,5 week geleden. Wat kan ik doen om een duidelijk 'ja of nee' te krijgen? Heb deze week de makelaar al gebeld maar die belt mij niet terug. Een andere woning is (heel) moeilijk te vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Misschien helpt het om bij de makelaar langs te gaan. Een klant aan de balie erg lastig om te negeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima plan! En ze kunnen je idd niet afwimpelen. Anders blijf je bellen en gebeurd er niets.

Andere antwoorden (1)

Niet wachten tot je teruggebeld wordt.
Gewoon iedere dag die makelaar bellen.
Desnoods twee keer per dag.
Je assertief opstellen.