heb ik recht op huursubsidie als ik een huis huur wat officieel geen permanente bewoning is?

ik ga vanaf januari een huisje huren aan de buursebeek in haaksbergen,officieel is dit geen permanente bewoning,ontvang ik dan wel huursubsidie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Sta je (straks) ingeschreven bij de gemeente op het adres en heb je een eigen voordeur en eigen toilet dan kom je als je verder voldoet aan alle eisen mbt. Inkomen en huur wel in aanmerking.
Zie de link voor alle voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ een eigen voordeur is niet noodzakelijk, je moet wel een eigen afsluitbare deur hebben. De link noemt het een toegangsdeur.
(klein detail, maar scheelt voor mij veel)
Woont u permanent in een recreatiewoning en heeft uw gemeente hier toestemming voor gegeven? Dan kunt u ook huur toeslag krijgen.