Is er een mogelijkheid om schade aan deur, opgelopen door levering van goederen, te verhalen op de bezorgdienst?

We hebben getekend voor "ontvangst zonder schade". In mijn ogen voor geen schade aan het product..
Nadat de levering had plaats gevonden merkten wij een groot gat op in de naastgelegen deur van de voordeur. Het sleutelgat heeft blijkbaar de deur doorboord. Wij hebben dit meteen gemeld aan deze leverancier. Hij wenst op geen enkele manier aansprakelijk gesteld te worden, omdat wij getekend hebben voor "geen schade". Wat zijn onze rechten hierin?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Volgens mij ben je inderdaad te laat met reageren, want het bewijs wordt moeielijkzo. Overigens denk ik niet dat tekenen ontvangst zonder schade ook voor de deur geldt.