Wat zijn dit voor vliegjes?

Ze zitten op onze tafel, zijn heel klein maar vliegen niet. Overdag zijn ze weg, en als het wat frisser en lichter wordt komen ze tevoorschijn. Onze hele tafel zit onder! Tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er bij ;)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
geen foto te zien...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien ligt dat aan waar jullie op kijken. Anders had ik niet een reactie kunnen ontvangen met "zo te zien..."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staat die reactie dan?
Amadea
11 jaar geleden
Er staat geen foto bij, ik heb met mijn antwoord slechts gegokt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, sorry! Hi hi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL Amadea ik was in mijn hoofd in de war met die hommelkever vraag, ik dacht dat DAAR jouw antwoord stond maar er was nog zo'n vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch jammer dat er geen foto geplaatst is!

Het beste antwoord

Dat zijn vermoedelijk tripsen, beter bekend als onweersvliegjes of donderbeestjes.

Toegevoegd na 19 minuten:
Na enige tijd zoeken heb ik als enige oplossing kunnen vinden dat ze niet van stromend water houden. Dus als het niet gaat regenen moet je de tuinsproeier gebruiken om ze weg te jagen!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onweersvliegjes vliegen ook op, deze niet. Ze doen niks! En ze zijn niet zwart, zoals onweersvliegjes, maar grijs gestreept...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De term onweersvliegjes, worden lokaal verschillende vliegjes onder verstaan.