Wil voor een half jr op stage in Engeland weet iemand een hoe ik een kamer kan regelen inc. bed etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Kijk of er een college of universiteit in de buurt zit. Zij hebben vaak contacten met verhuurders van kamers voor buitenlandse studenten.
Zo ben ik ook aan mijn kamer in Engeland gekomen (;

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In contact komen met studenten die in Engeland studeren of gewoon mensen die daar wonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan mijn zus eens bellen of ze nog een plekkie heeft. Ik vrees alleen dat dat niet gaat werken, maar wie weet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens of deze site iets voor je is.