Waar kan je lege eierdoosjes kopen?

Ik ben op zoek naar lege eierdoosjes, weet iemand waar ik deze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.2K

Antwoorden (5)

bij ons thuis afhalen ;) we hebben er nogal wat, over van de bouw voor een opnamestudio..
maar, even serieus, je kan simpelweg aan vrienden, familie en kennissen vragen of zij ze voor je willen bewaren. Dan heb je er zo een hele stapel!
Dat is denk ik de makkelijkste manier, anders gaan ze toch bij het oud papier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt er vanaf hoeveel je er nodig hebt. Je kan bij de supermarkt vragen wie hun eierleverancier is. Daar hebben ze ook de doosjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag je buren, vrienden, kennissen, familie, de doosjes voor je te bewaren, dat kan aardig oplopen in aantal.
Je kunt ook bij boerderijen waar ze eieren verkopen vragen of ze doosjes hebben, die willen ze je vast verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'k Weet natuurlijk niet, hoe je woont, maar als je in een flat woont, zet dan een grote kartonnen doos in de entree met een briefje erop. In een week zal je aardig wat dozen hebben!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat ik recycle, bewaar ik bijvoorbeeld lege eierdozen.
ik heb ze van 6 en 10 stuks.
afhankelijk van hoeveel je er zoekt, en waar je woont, ben je welkom.
stuur me een pb en we kijken even !

Toegevoegd na 1 minuut:
ik kan ze eventueel ook nog opsturen ?!