De ANWB heeft onderzocht welke energie maatschappij de goedkoopste is. Essent blijk dit te zijn. Is het verstandig om over te gaan naar Essent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Zelf beslissen, misschien gaan ze binnenkort duurder, en is het wel waard? is essent vaak down?

Ga op het internet een beetje zoeken en ga berekenen of het échy wat oplevert.

Toegevoegd na 29 seconden:
echy moet echt zijn ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Het verstandigst is die maatschappij te nemen die de groenste energie verkoopt.
Nuon en Essent houden ervan om kolen te verbranden. Niet doen!!